~ epol ~

Jul 27, 2010

jumaat
bualan telefon
epol: kau punya road tax da siap, ada kat opis tak?
aku: bile kau nak datang antar?
epol: sekejap lagi la. tengah hari sikit...
aku: ari ni jumaat la doh
epol: a agrh ye. aku datang petang sket
aku: petang ni aku takde la. ada function kena attend
epol: habih tu?
aku: kau hantar hari senin je la...
epol: tak pe ke?
aku: ari isnin la. aku bawak akak aku nye geran kete skali. dia punya pun da mati...
epol: ok la. jumpa ari senin

isnin
epol datang ke ofis seperti dijanjikan
aku: laaaa...dah mati rupanya (sebaik epol menyerahkan road tax/insurans yg dibaharui)
epol: tu la pasal. aku nak antar hari jumaat, kau kata takpe.
aku: aku ingat mati 27 rupanya 25 haribulan
epol: nasib baik takde ape. kau bawak kete hari ni?
aku: memangla...patutla kau beriya-iya nak hantar itu hari
epol: aku dengar kau cakap konpiden je. aku tau la kau ada kabel besar!
aku: ha ha ha...aku konpiden ingatkan tak mati lagi...

1 refleksi:

rahimin said...

nape x bgtau kau ada kabel BESAR...! ha ha