apa yang sweetnya?

Apr 30, 2015


nampak gambar.
wife dia tengah makan, suaminya dukung baby.
maka ramailah yg memuji.
sweeeetnyaaaa!!

dulu pun masa bini gua makan kat kedai.
gua pun dukung baby gak.
makan gilir-gilir.ambik turn
ramai pun suami yg buat gitu.
takdelah rasa sweet sangat.
rasa tanggungjawab. memberi dan menerima...

tulis ayat-ayat cinta.
pada fb, twitter atau insta.
untuk pasangan. romantica de amor
soooo sweeettt...!

diorang tak tau.
itu semua copy paste je.
google kan ado.

nampak pasangan anak dah berderet macam gerabak lrt.
tapi masih pegang-pegang tangan.
ala la la ...sweetnya!

aku pun masih pegang tangan wife aku gak.
tak rasa sweet pun.
kengkadang rasa terpaksa...hehehe
sebab anak aku si erin yg paksa.
katanya 'papa ni tak sweet la. tak nak pegang tangan mama.."

terpaksalah aku mengsweetkan diri.
hahahaha




1 refleksi:

Irfa said...

haha
nasib lah dpt laki x romantik
yg penting tahu tgjawab
pegang tgn 24jam tp mls keje
nk buat hapa