"a cluttered desk is a sign of genius"

May 28, 2013


biasanya kalau nak bincang apa-apa pasal kerja.
boss akan panggil aku masuk bilik dia, atau kita orang bincang dalam meeting room.
kalau masuk bilik aku pun, kejap je. selalunya nak pesan satu-satu hal direct pada aku.
tapi hari ni, pagi-pagi lagi dia dah masuk bilik aku,
ada beberapa perkara yg perlu dibereskan hari ni jugak.
dekat sejam gak, pecah rekod tu....

waktu dia nak melangkah keluar tadi.
dia sengih aje sambil kata "i think you should have a bigger room..."
ha ha ha
aku tahu kenapa dia perli macam tu.

atas meja

tepi pc

tepi dinding

tepi tingkap

bawah meja...

he he he...
dah macam setor!
"bukan apa boss, kalau bilik i kemas sangat nanti u ingat i takde kerja, tak busy...goyang kaki je"

aku rasa kalau dapat bilik besar mana pun, belum tentu kemas jugak la kan...

1 refleksi:

rahimin said...


hahaha coverline la tuh..;)