- kalau ini macam, ana pun banyak seronok la... -

May 10, 2013


seorang kawan dari terengganu bagitau yg dia ada kursus di KL.
terlanjur dah datang ke sini, bukan selalu, dia nak jumpa la.
pagi rabu dia sms, nak ajak aku lunch.
"kul 12  aq dtg ofc ko" bunyi sms tu.
tunggu punya tunggu... dia tak jugak datang.
dah jam 1.30 baru sampai.
katanya tak dapat nak 'lari' awal dari kursus yg diikutnya tu.
dah suntuk. sebab pukul 2:00 dah kena masuk ofis balik.
dia pun kena sambung ikut kursus.
sudahnya, kami hanya makan di kantin, dekat ofis aku.

aku tak kisah sangat.
yg lebih penting aku dapat jumpa semula kawan yg dah lama tak jumpa.
dan bila jumpa kali ni, tak tahu bila lah lagi akan jumpa semula.

tup -tup.
tengah hari semalam, dia telefon aku lagi.
katanya dah sampai depan ofis. nak ajak aku lunch.
sebenarnya dia ralat tak dapat belanja aku makan tempat yg best.
katanya makanan tempatan, western food atau mamak dah biasa sangat.
kita makan masakan arab pulak la.
jadi dia bawak aku ke jalan ampang, hadramawt restaurant, yemeni & arab cuisine.
kami makan nasi arab la. selain tu ada jugak side order.
aku makan je, tak tanya pulak nama menu tu.


 
aku order lamb kabsa

chicken mendy ni kawan tu order

3 refleksi:

rahimin said...


woah...sodap la. dah la mkn sodap, tempat sodap, free lak tuh!

bangsawan nilai said...


kena try bro, mmg va va voom

fazerilnazwan said...


kambing...x boleh tahaannnn