- sibuk -

Jul 4, 2011

sibuk ke?
ya...

sibuk yg macam mana tu?

sangat sibuk...

iyala, semua orang sibuk dengan kerja kan.

ni sibuk, buat kerja sendiri, wat kerja orang lain sekali.

buat kerja orang sekali?

takpe, kau tak perlu tahu. biarlah aku tanggung.

sibuk bebenorla tu...

kau pun tahu, masa bila aku tak sibuk?

ya, kau memang sibuk memanjang...

jadi, kau dah tahu. jangan pulak kecik hati.

aku tak pernah kecik hati. orang sibuk macam kau. tapi kau sentiasa ada masa untuk aku kan...

untuk kau, aku sentiasa ada masa...

terima kasih...

3 refleksi:

HappyIrfa said...

erk
cakap ngan sapa ni?

Anonymous said...

macam monolog aje...ha ha

rahimin said...

iyalah...org br naik pangkat...ha ha