- musim cuti sekolah, musim hujan, musim kahwin...

Nov 28, 2011

musim cuti sekolah jugak adalah musim org kahwin. sabtu lepas tak jauh, dekat kawasan kejiranan je. pergilah...lepas gak makan tengah hari he he...

ambik jugakla gambar pelamin, kalau tak, org tak caya kita pergi rumah kenduri kahwin...hi hi tapi pengantinnya tak kunjung tiba hinggalah aku berangkat pulang

memang adalah selingan muzik yg dimainkan dgn cd, dgn speaker besar hingga menggegar gegendang telinga.kalau tak sunyi sepi pulak nanti majlis kahwin kan. tapi sepanjang aku berada kat situ, tak ade satu pun lagu yg kena mengena dengan pengantin atau orang kahwin sebaliknya lagu rock kapak sampai habis...hu hu

tempat spesel utk santapan pengantin & tetamu khas. kita ni jemputan biasa je. dan menu pun macam biasa. mesti ada ayam masak merah dan air sirap...ha ha

3 refleksi:

lienda said...

bulan tak yah masak bagi isteri isteri tercinta hi hi....

bangsawan nilai said...

lienda...
tapi kena salam kaut jugak he he bkn free ma..

rahimin said...

aku pi yg dkt je. yg jauh kena tgk bajet utk salam kaut, duit minyak dan tol!