kenalan baru

Nov 17, 2009

1.
"you dulu hisap rokok ya?" tanyanya pd ku.
"ya, pernah. stop smoking since 12-15 years back..." jwbku jujur.
"no wonderla...,"umpannya.
"macam mana you boleh agak" tanyaku.
"sbb you makan chewing gum lps makan...," terangnya.
aku senyum aje. dia pun senyum.
selain tu aku mkn chewing gum utk elak mulut berbau, slps mkn.

2.
"slow down, you're too fast" pintanya.
"why? this is my normal speed, what" tegas mr. TD.
"hati-hati, banyak kereta...," ingatnya lagi.
"don't worry la..." kata mr TD.
"dia bukan komplen you, dia suruh you hati-hati..." sampuk aku.
kemudian dia bercerita, kenapa dia sedikit fobia bila berada dlm kenderaan. rupa2nya dia pernah terlibat dlm nahas jalan raya. dia merupakan satu2nya mangsa dlm kereta yg terlibat dlm insiden itu, yg terselamat. 3 yg lain meninggal dunia. hingga kini, kakinya cacat.

10 refleksi:

suriahoney said...

i pun suke chewing gum.
tp i tk isap rokok tau...

tg shaaban said...

honey,
isapla apa2 pun.
asal bahgia!

tdevaraj said...

TS..hahaha
isap rokok tak
isap cerut?

suriahoney said...

tk main isap2, gigit trus...heee

tdevaraj said...

TS..berhati-hati..kang putus nanti...hihihi

tdevaraj said...

TS...satu lagi peringatan penting..
mengapa kau kena berhati-hati?
Sebabnya..kalau tak berhati-hati kau pun bakal jadi gentleman Melayu terakhir...

tg shaaban said...

wa sudah potong ma..
itu mr. td belum lg.
pegi gigit!

tdevaraj said...

Aku tak perlu wimax lah TS...tenet ofis pun dah cukup...heheh

suriahoney said...

apa kena mengena wimax dlm drama ini?
konpius!
he he he

tdevaraj said...

TS tengah ciplak dialog iklan wimax dalam drama ni lah, duhai wanita melayu terseksi terakhir..