- amaran hujan lebat (tahap jingga) -

Nov 23, 2011

sepatutnya hari ni wordless wednesday. tapi kalau takde cerita sebalik gambar, takde makna apa-apalah kan...he he. cuba perhati pic di atas. nampak tak kfc. nampak kan? sebelah digital mall. tak, bukan nak iklan. cerita panjang yg dah dipendekkan begini sebenarnya...
 tengah hari tadi keluar dgn officemate. makan tengah hari & beli stationaries. kemudian, kawan tu singgah jap ke bank, sementara aku tunggu di luar. semasa aku membelek-belek fb dpd berihitam datang seorang adik manis mendekati. "err...excuse me. kat area sini ada kfc kan. kat mana yek...?" apa motifnya bertanya tu. sedangkan gambar ni diambil dari tempat kami berdiri. takkan tak nampak kot?
aku taklah pulak menyombong atau memperlekeh adik manis itu. sekadar tersenyum sambil menunjukkan arah kfc tu. "thanks ya" kata adik manis tanpa rasa bersalah, terus berlalu.

4 refleksi:

rahimin said...

sama ada dia rabun atau nk ngorat nko...he he

editor kampung said...

hmmm misteri tu

HappyIrfa said...

mmg misteri la
hahaha..nak ngorat awak kot

bangsawan nilai said...

no comment hi hi