- yes....! menang lagi -

Aug 29, 2012


ahaaa... ingat tak last year, rumah aku menang pertandingan rumah paling ceria utk hiasan hari raya untuk kawasan kejiranan.
semalam aku dimaklumkan oleh setiausaha pertandingan merangkap setiausaha persatuan penduduk, yg rumah aku sekali lagi telah terpilih sebagai pemenang untuk tahun kedua berturut-turut.
bukanlah nak menang sangat, sekadar memeriahkan pertandingan dan meraikan suasana.
 
kata tuan setiausaha, pertandingan kali ini lebih sengit berbanding tahun lepas.
kalau sambutan makin menggalakkan, tahun depan pihak persatuan nak dapatkan penaja lebih banyak dan hadiah lebih lumayan.
untuk kali ni katanya, masih lagi diberikan hamper dari giant, baucer dari tesco dan sejumlah wang tunai dari persatuan.
kata orang, nak mempertahankan kejuaraan lebih sukar daripada memenanginya.
 
kalau tahun depan menang lagi, maknanya kali ketiga berturut-turut, mungkin aku kena ikut langkah datuk ct nurhaliza atau rosyam nor tak nak bertanding lagi. bagi peluang pada yg lain...he he


2 refleksi:

Irfa said...

okey dah nampak gambar umah
nnti aku cari nak dtg beraya ;)

tahniah atas kemenangan itu,tahun depan kasi org lain can utk menang lak ye

bangsawan nilai said...

ha ha dtgla bwk rombongan cik kiah...