Double Trouble

May 5, 2010






Tahun 1993, aku menyaksikan secara live konsert ini. masa tu bujang lagi. tengah naik, kata orang.
Tahun 2010, double trouble 2, amy & awie masih ligat. kid, joe & din masih rancak menggoreng gitar. eddie & nasir masih tegar dengan bass mereka. black & yazit masih gagah memukul drum.
tapi malam tu, aku hanya duduk di rumah, melayan anak-anak buat homework sambil tengok tv, majalah 3.
huh...ironi.

4 refleksi:

rahimin said...

gua tau lu memang rocker. dan jiwa rocker tu kekal sampai skrg. masih aku ingat kalau naik kereta kau mesti ada kaset atau cd rock yg terpasang kuat. radio yg siar lagu meelelh memang tak on pun. skrg lu sudah jadi papa rock la...! ha ha

tg shaaban said...

jiwa rocker tu masih kekal, min.
tp prioriti dah lain dh.
rock kapak masih jadi siulan, tp bajet utk cd dah dibekukan...hu hu.
sekrang nak layan lagu dengar sinar fm je la, ada rock dulu2...

suriahoney said...

i like this post.
'meruntun perasaan', mat rock pencen...hu hu jgn mare

tg shaaban said...

honey.
mat rock mana ade 'pencen'
tak caya cuba tanya amy search, ramli sarip, mick jagger,dsb..he he