100 plus

Oct 25, 2009

"minum 100 plus banyak-banyak". pesan seorg kwn melalui smsnya. itu merupakan pesanan yg entah keberapa kali spy aku minum 100plus. malah doktor yg merawat pun turut berpesan spy aku minum 100 plus.

sebenarnya, dh berbotol-botol air 100plus dah aku teguk. naik kembung dah perut aku ni dgn 100 plus. tk mengapalah, kalau itu dpt menyembuhkan demam denggi yg aku alami. biar berapa bnyk botol sekalipun, tetap aku togok. jika itulah penawar yg harus aku jdkan galang ganti bagi harga sebuah tubuh yg sihat . . .

mungkin slps sembuh nanti, aku tk lagi kepingin nk minum 100 plus. dh naik muak rasanya. namun apa boleh buat. demam denggi tak ada ubat. selain minum seberapa bnyk air termasuk 100 plus . . .

apa pun aku bersyukur, aku sudah semakin sembuh. hari ni, demam ku beransur baik. walaupun tubuh masih terasa longlai. hanya berbaring aje. selera makan pun masih belum begitu pulih. aku perlu bnyk berehat & berharap pulih secepat mungkin.

0 refleksi: