sediakah terus jadi korban?

Jul 27, 2009

duit claim pergi penang itu hari pun belum dpt lg.
minggu ni kena terbang sekali lagi ke kuching.
urusan rasmi, bukan urusan aku nk mkn angin.
spt 'amalan'nya kami diminta mengorbankan duit sdr, utk tempahan hotel & tiket kapa terbang. alasannya memang secara amalannya begitu. lgpun kalau guna mekanisme lain akan menyebbkan kosnya melambung. dan ini sudah pastinya merugikan duit ofis!
wah...ofis rugi tkpa, habis duit kami ni nk korek dari mana?
ingat kad kredit kami ni kategori platinum gamaknya...!
ada yg sanggup tawarkan guna kad kreditnya sbg pertukaran wang tunai pdnya semata2 utk tempahan online bagi tiket penerbangan...banyak cantik.
aku bukannya sengkek sgt tk boleh nak nk tempah sdr. masalahnya kad kredit aku dah over limit & kena reject masa buat tempahan flight secara online.
jgnlah samakan aku dgn boss. gaji boss tu berapa kali ganda.
asyik2 aku je yg kena korban utk kompeni, lama2 aku yg akan terkorban nanti. cukupla aku dh tk sanggup lagi dah. lepas ni jgn harap aku nk korban lagi. boleh jalanlah dgn arahan. kalau kompeni nk berkira sgt pasal duit. jgn hantar aku, hantar saja org lain yg sanggup jadi korban

1 refleksi:

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

BORROWERS APPLICATION DETAILS


1. Name Of Applicant in Full:……..
2. Telephone Numbers:……….
3. Address and Location:…….
4. Amount in request………..
5. Repayment Period:………..
6. Purpose Of Loan………….
7. country…………………
8. phone…………………..
9. occupation………………
10.age/sex…………………
11.Monthly Income…………..
12.Email……………..

Regards.
Managements
Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com