ulang tahun ke-88 pak ungku

Jan 30, 2010


tahun lepas aku berkesempatan mengikuti majlis pelancaran buku disusuli dengan sambutan hari jadi pak ungku ke 87.

pada 28 januari lalu aku sekali lagi berkesempatan menghadiri sebuah majlis prapelancaran buku berserta sambutan ulang tahun kelahiran pak ungku ke-88.

aku merancang untuk bergambar dengannya, tetapi nasib kurang baik kerana terlupa membawa kamera ke majlis itu. aku bagi tahu akan niat itu pada seorang rakan yang ada membawa kamera. malangnya, dia menghilangkan diri sebelum majlis berakhir.

apa pun selamat ulang tahun pak ungku yang aku hormati, semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

2 refleksi:

Anonymous said...

antara tokoh yg aku admire di m'sia.
selamat ulang tahun pak ungku!

rahimin said...

aku pun respek dgn pak ungku ni. selamat hari jadi...