Milik orang

Jan 21, 2010

sukar untuk dimengertikan pada waktu itu .mengapa kau mengambil keputusan untuk mengundur diri.
itu pun bukan aku dengar daripada mulutmu sendiri .tapi daripada rin, kawan baikmu
soalnya, aku tidak langsung nampak keputusan itu datang.langsung tidak.

aku jadi bingung. hilang punca .berjuta persoalan bermain di benakku
kalau sayang yang kau mahukan, sudah kucurahkan
jika kasih yang kau harapkan, sudah kuberikan
andai harapan yang kau gantungkan, telah ku serah jiwa dan ragaku
aku tak tahu apa lagi yang kau mahukan

puas ku cuba fahami. lelah ku cuba mengerti, kau pergi begitu saja ibarat angin lalu


hanya sesudah lima tahun beredar. kau beri jawapannya
bukan kerana kemahuan dirimu
bukan kerana kehendak hatimu
apalah dayaku, putuslah asa mu

kau sudah milik orang

4 refleksi:

rahimin said...

lain macam je...

bangsawan nilai said...

statement biasa...
tidak ada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang dah meninggal dunia...
hu hu

suriahoney said...

ehem...ehem

aku bkn milik org

tdevaraj said...

sudah siang tak perlu bersuluh, TS...heheh

banyak lagi bunga yang belum dimiliki
petik aje, jadi milik TS