- yg tak buat kerja engkau, yg kena marah aku... -

Apr 8, 2011

ada pengarang, marah-marah pada aku, sebab penilaian manuskripnya lambat...ada pengarang, marah-marah pada aku, sebab royaltinya belum dapat...ada pengarang, marah-marah pada aku, sebab bukunya belum siap dicetak...ada pengarang, marah-marah pada aku, sebab cover design bukunya tak cantik...ada pengarang, marah-marah pada aku, sebab bukunya tak laku...ada pengarang, marah-marah pada aku, sebab bukunya tak ada dijual di kedai buku...

ada pembeli, marah-marah pada aku, sebab dah bayar online lama, tapi buku tak dapat-dapat...ada pembeli, marah-marah pada aku, sebab harga buku mahal sangat...ada pembeli, marah-marah pada aku, sebab kualiti cetak buku tak elok...


ada orang, marah-marah pada aku, sebab sebut harga cetak tinggi sangat...ada orang, marah-marah pada aku, sebab kerja cetak tak siap ikut jadual...


engkorang punya kerja, aku yg kena marah...pengarang marah, pembeli marah, semua orang marah...


diorang tak marah engkorang, tapi diorang marah aku!!!

0 refleksi: