fiesta hujung minggu

Dec 14, 2009

krew sinar pagi radio sinar.fm



olh sbb ada kwn aku yg tegur yg blog aku tk bnyk gambar. pasalnya aku tk nak tayang muka yg hensem ni. lagipun tkde majlis yg aku hadiri. jadi bila ada yg aku pergi & aku tk tertinggal kamera dlm kereta, atau baterinya terlupa nk caj. makanya dptlah aku ambik gambar2 ni.

gambar2 ni aku ambik sabtu lepas. ada fiesta pelancaran unit rumah baru & fasa baru yg pemaju kawasan perumahan aku lancarkan.
dlm fiesta pelancaran tu, ada dijemput pengacara radio sinar pagi dpd radio sinar.fm, salleh yaakob, khairil & raja azura. dptlah tengok diorg secara 'live' bukan hanya dengar suara di radio shj.
selain tu ada pelbagai gerai yg menjual produk masing2. acara sukaneka kanak2 & dewasa juga diadakan. spt musical chair, cari gula dlm tepung, pertandingan mewarna, terompah gergasi, tressure hunt dll. nk beli rumah yg dilancarkan, memang cantik & besar ttp rasanya di luar kemampuan.

olh sbb wifey kerja, aku bwk anak2ku ke sana. mrk seronok & terhibur. mkn percuma pun disediakan selain dpt mcm2 cenderahati.

0 refleksi: