- penganjur yang hancur -

Mar 10, 2011

hari ni aku setelkan hal gerai untuk jualan buku. pesta buku antarabangsa yg diadakan saban tahun. buat kali ke-30 kalau tak silap.
ianya akan diadakan bermula pada 22 april nanti.
jadi selepas mengesahkan no. gerai, aku pun nak semak di laman web. seperti yg pegawai teknikal yg menguruskan hal gerai tu bagitau.

aku pun semak kualalumpurbookfair.com. aku taip pada carian google.
nah, berderet-deret keluar.
tapi bila bukak, satu persatu. semua link tak boleh pakai.
cari punya cari...baru aku tahu puncanya.
domain servernya dah luput tempoh.
tak diperbaharui...
malah ada satu twitter yg dihantar oleh peminat buku yg dengan sinisnya memperli penganjur pesta buku ini.

kemudian aku pun cuba mencari laman web penganjur utamanya. manalah tau, boleh dapat link dari sana. tapi apa yg aku dapat?
laman web rasmi penganjur sendiri tidak dikemas kini.
yg ada ialah aktiviti & berita pesta buku yg sama, dianjurkan tahun lepas!

apa sudah jadi ni wey....selekehnya kerja engkorang!

0 refleksi: