bila terdesak, hal lain datang mendesak

Jun 18, 2009

system error
there is an IP address conflict
with another system on the network
begitu tulisan yg muncul pd skrin komputerku sjk tgh hari smlm. sdg ada kerja yg perlu kubereskan sblm jam 3:00. apa hal pulak. sepnjg aku guna pc ni tk pernah ada masalah sebegini. bila tgh terdesak, ada2 je masalah bertimpa yg lain menyempitkan lg fikiran yg sudah sedia sempit. aku perlu melayari internet nk lengkpkn bhn utk ditunjukkan pd prof. n.s.k.
bila aku offkan pc. sambungan internet ok utk bbrapa minit. lps tu muncul semula, peringatan system error. begitulah usaha terdsk ku beberapa kali on & off. akhirnya aku give up. present ajela, apa yg ada. wp tk cukup lengkp. harap2 dia puas hati...
4:10pm
diskusi dgn prof. n.s.k jln lancar. bhn yg tk lengkap tu, aku janji akan lunaskan.
on semula pc.
segala2nya ok.
spt sedia kala.
nasib baik ku tak hempuk pc ni...lgpun bkn aku punya. hak ********

0 refleksi: