bila potong cepat je, bila nak sambung...

Sep 4, 2009

ptg rabu, sepulang dr kerja, erin mengadu tv rosak.
katanya tkde gambar.
aku pun periksa. 'services is not available...'
padanla...servis astro kena gantung.
aku akui sedikit lewat byr bulan ni.
lgpun aku selalu terlupa pasal bil yg ini. sbb ada 2 tv & 2 astro.
mlm tu jgk aku bayar online.
anak2ku merungut tk dpt tengok kartun.
hingga ptg smlm, balik dr kerja, servis masih digantung.
aku pun telefon pusat servis. dlm hati dh panas.
nasib baik yg melayan tu menyejukkan hati.
soalku kenapa bila byr lewat kena gantung cepat, tapi bila dh bayr, lmbt plak nak sambung semula!
bila semak aku dh bayar, dia mintak maaf & jamin akan sambung secpt mungkin.
tk sampai setengah jam, servis dh ada semula.
maknanya mrk tkkan sambung secara automatik, sekalipun kita dh byr.
kita kena report dulu, baru disambung...kalau tk jgn harapla.
duit didahulukan, pelanggan dikemudiankan! slogan 1 astro!

0 refleksi: