~ entri paling banyak dalam sehari ~

Aug 18, 2010

ya, hari ni entri paling banyak untuk blog ni.
setakat ini dah 4.
bukan lepas gian atau lepas gerama.
sebenarnya idea entah kenapa mencurah curah sejak dua tiga hari kebelakangan.
berkebetulan pulak pc aku rosak.
bila rosak, note book yg aku guna pulak, entah kenapa tak boleh nak log in ke blogspot aku ni. jadi aku tak dapat nak poskan entri baru.
aku pun heran jugak, apa pulak halnya.
puas aku cuba godek.
yg herannya, aku takde masalah pulak nak akses ke mana-mana laman lain.
tapi tang nak update blog pulak tak boleh.
hari ni entah kenapa aku teragak nak guna browser firefox.
selama ni aku hanya guna i.explorer.
memandangkan di note book yg aku pinjam/guna ni ada firefox, jadi aku pun try la.
boleh....aje.
tu la pasal, yg jadi puncanya banyak entri ni.
satu rekod untuk blog ini...

1 refleksi: