~ hari muram nan suram ~

Aug 23, 2010

minggu lepas bermula isnin, pc aku meragam.
hari jumaat lepas baru keluar dari bengkel.
tapi sejak keluar bengkel ia meragam pulak.
hanya boleh buka sebahagian aje address atau web yg kita nak masuk.
aku pun dah pening kepala. puas aku godek.
masih macam tu jugak.
yg paling membengangkan aku dua tempat yg jadi feberet aku tak boleh dilayari.
soccernet & fesbuk.
yg lain tu aku tak kisah sangat. tapi yg dua ni memang hari-hari kena masuk.
kalau tak, hari aku akan jadi suram
hari ni, hari aku memang suram. tambah pulak cuaca yg kelam di luar.
apa agaknya sebabkan masalah yg timbul ni...
nak hantar masuk bengkel lagi ke?

2 refleksi:

tdevaraj said...

satu lagi kemuraman..MU hanya seri...heheh seri yang memuramkan.

tg shaaban said...

biar seri jgn kalah.


atau menang dgn team 10 org