~ kembali normal ~

Aug 25, 2010

selepas minggu yg kelam kabut minggu lepas.
ditambah pula dengan permulaan minggu ini yg di luar dugaan dan kejutan buatku.
tiba-tiba hari ini seakan kembali normal.
normaliti itu bermula seawal pagi ini.
wifey ada tugasan luar & seterusnya akan menghadiri majlis berbuka puasa.
jadi, untuk membodek aku, dia benarkan aku memandu keretanya.
menyedari yg kereta aku ada masalah air-cond. pertama kali aku memandu di waktu pagi dengan kesejukan di atas sedikit daripada paras beku.
pagi ini semasa memandu ke tempat kerja, jalan yg sesak sejak bulan ramadan tiba-tiba hari ini seakan-akan memberi laluan padaku.
jalan raya pagi ini agak lancar, sehinggakan aku sampai ke ofis seawal 7.05 pagi!
perkara menjadi tambah berseri pagi ini bila pelayaran internet begitu lancar.
dan lebih menambah wangi lagi, fesbuk & soccernet sudah boleh dilayari.

cuma mungkin sedikit 'membantutkan' keseronokan pagi ini ialah...
mesyuarat bulanan yg akan berlangsung jam 9:30 nanti...hu hu

0 refleksi: